دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1394 - 11:50
در واحد نراق

همایش ملی اندیشه‌های اخلاقی فاضلین نراقی برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی اندیشه‌های اخلاقی فاضلین نراقی از برگزاری این همایش، اواخر اسفند سال جاری با عنوان سبک زندگی اسلامی خبر داد.
کد خبر : 44410

حمید سعادتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره همایش ملی اندیشه‌های اخلاقی فاضلین نراقی اظهار کرد: کنگره ملی فاضلین نراقی خرداد سال 81 در رابطه با ملامحمدمهدی و ملااحمد نراقی در شهر نراق برگزار شد و قسمت وسیعی از بخش‌ها را در بر می‌گرفت اما این همایش درباره اندیشه‌های اخلاقی فاضلین نراقی و تخصصی است و عنوان آن راهبردهای اخلاقی فاضلین نراقین در سبک زندگی است.


وی افزود: در گذشته همایش به صورت ملی برگزار می‌شد و به بررسی آرای اخلاقی، سیاسی، فقهی و ادبی فاضلین نراقین می‌پرداخت اما این همایش در سطح منطقه و استانی خواهد بود و فقط اندیشه‌های اخلاقی آنان مدنظر است.


رئیس اداره امور فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نراق با بیان اینکه برگزاری این همایش اواخر اسفند سال جاری خواهد بود، افزود: در جلسه مقدماتی این همایش قرار شده بود که فراخوان آن در مهر و برگزاری آن اسفند باشد اما به خاطر تغییر و تحولاتی که در دانشگاه به وجود آمد این اعلام فراخوان عقب افتاده که سعی می‌کنیم فراخوان آن را اواخر آبان و یا اوایل آذر اعلام کنیم.


وی با اعلام اینکه زمان‌بندی آن بازنگری خواهد شد، ادامه داد:‌ قطعا مدت ارسال مقالات را کاهش و به بزرگان استادان حوزه و دانشگاه در این زمینه سفارش خواهیم داد.


دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه مقالاتی از همایش قبلی به چاپ رسیده است، بیان کرد: هنوز به جمع بندی کامل نرسیده‌ایم اما احتمالا مقالات این همایش هم به چاپ خواهد رسید.


وی در رابطه با کمیته علمی این همایش گفت: برخی از استادان حوزه و دانشگاه داوری آثار ارسالی به این همایش را برعهده خواهند گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته